עוגת בננה חלבון משגעת

העוגה הזו קבועה אצלי במקרר, למה? כי בימים בהם אין לי זמן להכין לי ארוחת בוקר גדולה ואני רוצה להתחיל את היום עם הקפה ומשהו מתוק ומזין (ומשביע) אז פרוסת עוגת בננה מועשרת חלבון עם סיבים תזונתיים היא פיתרון מצוין.

רכיבים יבשים:
170 גרם שיבולת שועל (אני ערבבתי בין דקה לגסה)
2 סקופים (כף מדידה) של אבקת חלבון
1/4 כוס+ 2 כפות תחליף סוכר סוויטנגו ( 0 קלוריות ולא תאמינו שזה לא סוכר!)
קמצוץ מלח
2 כפיות אבקת אפיה
חופן שוקולד צ'יפס מריר

רכיבים רטובים:
2 בננות בשלות מעוכות היטב במזלג
ביצה גדולה
150 מ"ל מים פושרים
כפית תמצית וניל

הכנה: לערבב רטובים ויבשים בנפרד (שוקולד ציפס יכנס רק בסוף כשהתערובות מאוחדות)
להוסיף את הרטובים ליבשים , לערבב ולקפל פנימה את השוקולד ציפס.
ליצוק לתבנית אינגליש קייק ולהכניס לתנור שחומם מראש ל180 מעלות, למשך 30-45 דקות (מבחן הקיסם היבש הכי טוב)
להזהר שלא יתבייש.

מתכונים נוספים